תמיכה טכנית

CRM | תמיכה טכנית CRM

מוקד תמיכה טכנית HELP DESK

שעות פעילות המוקד:
ימים א'- ה' (למעט חגים ומועדים), בין השעות 9:00-17:00

תמיכה טכנית באמצעות פורטל החברה (CRM)

חברת MPL העלתה לאוויר ב 1.9.2011 את מערכת ה CRM החדשה לניהול הלקוחות ומוקד הפניות. החל מה 1.1.2012 פניות טכניות יתקבלו באמצעות הפורטל בלבד.

להנחיות שימוש בפורטל התמיכה הטכנית לחץ

על מנת לפתוח תמיכה באמצעות הפורטל יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית על מנת לקבל שם משתמש וסיסמה.

לקבלת תמיכה מרחוק באמצעות תוכנת Team Viewer לחץ על הקישור הבא:

לפתיחת תמיכה טכנית לחץ כאן

לקבלת סיסמת התחברות (ארגונים בחוזה שירות בלבד) מלא/י את הטופס הבא:

בקשה לסיסמה למערכת תמיכה טכנית
תאריך:
שם מלא:*
ארגון:*
כתובת דוא"ל:*
טל לבירורים:*
-
נספחים והודעות ממרכז התמיכה הטכנית:
  • הודעה חשובה למשתמשים שאינם מצליחים באופן פתאומי לשלוח ולקבל לינקים וקבצים מה Outlook:
    פורסם מאמר ע"י מיקרוסופט בתאריך 16.7.2010 המתאר את בעיית האבטחה ואת הפתרון המוצע.
    המלצתנו לפעול לפי לפי שיטה 2 ולא לשכוח לאתחל את המחשב בסיום הפעולה.
    לקישור למאמר לחץ כאן
  • הנחיות לטיפול בשגיאה mswrd632– לחץ כאן
  • הנחיות להתקנת SQL SERVER EXPRESS 2005 – לחץ כאן
  • הנחיות להעברת מערכת ה Office Light לשרת ארגוני חדש – לחץ כאן
  • הנחיות לטיפול בשגיאת "פעולת שמירת קובץ Outlook/Word לא הצליחה" – לחץ כאן
  • סריקה עם סורקי Avision בפורמט PDF ישירות לאופיס לייט – לחץ כאן
  • הנחיות לתיקון פתיחת קבצי תמונה מתוך Hyperlink באקסל בצפיין מתאים במקום תצוגה ב IE לחץ כאן (יש לגלול לסוף המאמר ולהשתמש בפתרון האחרון המוצע (לחצו מתחת לקריאה תקציר)

הנחיות לתיקון פתיחת קבצי תמונה מתוך Hyperlink באקסל בצפיין מתאים במקום תצוגה ב IE

(1) Run  regedit.exe

(2) Navigate to HKEY_CLASSES_ROOT -> jpegfile -> CLSID

(3) Right-click on “Default” (the Value Name) and select “Modify”

(4) Change “Value data” from {25336920-03F9-11cf-8FD0-00AA00686F13} to {FFE2A43C-56B9-4bf5-9A79-CC6D4285608A}

this issue it work with Microsoft Office 2013 too.

  • לחידושים ועדכונים בגרסה 275-276-277-278 לחץ כאן

  • להורדת מדריך למשתמש מעודכן לחץ כאן

  • לצפייה ו/או הורדת הסכם השרות של החברה (SLA (Service Level Agreement לחץ כאן

  • לצפייה בהודעה על הפסקת התמיכה בגרסה 4.40 החל מה 1.1.2011 לחץ כאן

תכולת גרסה 284 – Office Light LA – ספטמבר 2017
    • מסכי מגע – המערכת מותאמת לעבודה עם מסכי מגע בסביבת Windows
      חיפוש טקסטואלי – ניתן לחפש בעזרת אופיסלייט טקסט בעבודה מול מנגנון windows Search ומול שרתים מרוחקים
    • ממשקים למערכות של חברת מטרופולינט, בר טכנולוגיות, קומסיין (חתימה דיגיטאלית), פריוריטי ועוד.
    • פיתוח תת מערכות נוספות (בתשלום נוסף)
    • ניהול אלפון לארגון (אנשי קשר פנים וחוץ ארגוניים)
    • חדר דואר (סריקת מסמכים במסות)
    • ניהול זמני פעילות על תיקיות (מתאים למשרדי ניהול פרויקט, משרדי עורכי דין ועוד) כולל מודול דוחות מתקדם
    • רכיב תיוק המתממשק עם תוכנות אופיס
    • השלמת התאמת המערכת לגרסאות אופיס וחלונות המתקדמות ביותר (Window, Office SQL)
    • התאמת התוספים להתמודד עם תיוק של הקבצים הבאים: xlsb, + htm + csv
    • סרגל כלים חדש לשימוש בפקודות נפוצות (מופיע בצד ימין של המערכת)הוספת אפשרויות סינון לפי סוגי קבצים בסרגל החיפוש המהיר.
    • הרחבת מנגנון תאריך תזכורת המאפשר ניהול תזכורות (משימות) ליותר ממשתמש אחד.
    • תיקוני באגים שוטפים ועדכוני גרסה תמידיים!

צפה בהדגמה למערכת

  • ליישור טקסטים לימין במערכת הפעלה Windows 7 יש להוריד את התיקון הבא של מיקרוסופט – לחץ כאן.
    להורדת הסיסמה להפעלת התיקון יש לפעול על-פי ההנחיות במאמר הבא KB:979643
    לידיעתכם העדכון אמור להיות מוכל ב Service Pack הבא של Windows 7.
  • להורדת דרייברים (Drivers) לסורקים מסוג AVISION לחץ כאן
לסרטוני הדגמת מערכת Office Light