כלי שיווקי ושירותי של
הרשות / תאגיד מול התושב
  • חיזוק הקשר בין התושב לבין הרשות / תאגיד
  • הצגה נגישה ומסודרת של מידע בדבר שירותים / אירועים / תוכן שיווקי של הרשות / תאגיד
  • צמצום הגעת התושבים לקבלת שירותים בקבלת קהל ומעבר לקבלת שירות יעיל ומהיר בערוצים דיגיטליים
  • מיתוג הרשות/ תאגיד כמוביל/ה בתחומה/ו
  • חלון ראווה דינמי ושיווקי, לקידום הרשות/ תאגיד 24 שעות ביממה

כלי עסקי לחסכון בעלויות הרשות / תאגיד
אל מול שיפור השירות לתושב

  • הצגה נגישה ומהירה של טפסים מקוונים וחכמים לביצוע פעולות בשירות עצמי
  • העברת מסרים יזומים בשגרה ובחירום
  • דיווח למוקד 106 והורדת עומס שירות
  • ניהול קשרי לקוחות מוכוונן תהליכים לשיפור השירות וייעול העבודה ברשות
  • חיסכון משאבים תוך הצגה של מידע חיוני רב הניתן כיום באמצעים אחרים
  • מערכת תשלומים מתקדמת ומאובטחת
  • קישור לזימון תורים מהבית
  • העברת מסרים יזומים בשגרה ובחירום

לידיעתכם
תיקתק הינו פורטל דיגיטלי מתקדם, שפותח למען שיפור איכותם של השירותים המוענקים לתושבים ולעסקים הפועלים בשטחה של הרשות המקומית ולמען ייעול תהליכי עבודה ברשויות המקומיות, תאגידי מים וגופים מונוציפאלים נוספים

בין השירותים הכלולים בתיק תק

פורטל שירות דיגיטלי אחוד | MUNI CRM לניהול הקשר והשירות לתושב | קישור למוקד 106 | קישור למערכת זימון תורים | מערכת הנחות | הפצת הודעות SMS | מערכת תשלומים
חשבוניות במייל | חנות כרטיסים | פורטל טפסים דיגיטלי | כלי BI לתמיכה בהליכי
קבלת החלטות | פורטל ספקים | שיתוף ציבור

metropolinet.co.il/tik-tak-israel | shivuk@metropolinet.co.il | 073-2531000 |