OFFICE LIGHT

מערכות לניהול מסמכים מידע ותהליכים ארגוניים

Office Light LA

מערכת לניהול מסמכים, מידע ותהליכים ארגוניים

ממשק אינטואיטיבי וקל ללמידה

מערכת Office Light LA מציעה פתרון פשוט ונוח לניהול המידע הארגוני. ממשק המערכת מספק סביבת עבודה נוחה ואינטואטיבית שכל משתמש, לא משנה מה רמת המיומנות שלו במחשב, יכול להתחבר אליה ללא מאמץ.

המערכת הותיקה קיימת בשוק משנת 1995 ואלפי משתמשים כבר נהנים מיתרונותיה בניהול, ארכוב ואחזור המידע הארגוני.

כל שנדרש כדי לנהל, לשמר ולאחזר את המידע

מערכת Office Light LA מספקת ממשק עבודה מול תוכנות האופיס (office addins), כולל תיוק מהיר של מיילים וצרופות, ניהול תזכורת (appoimtments) וניהול המשימות (tasks) ב Outlook חיפוש מהיר ואינטנסיבי ויכולות ניהול מתקדמות.

Office Light LA

  • שליטה ובקרה על כל ארכיב המסמכים, כולל תמונת מצב מדויקת ועדכני.
  • ניהול אבטחת מידע המשקפת את המבנה האירגוני ומבנה עץ התיקיות, כולל ניהול הרשאות ומידור מסמכים.
  • סריקת מסמכים ע”י גישה מתוך ה-Office light אל תוכנת הסריקה (התאמה לסורקים בעלי ממשק Twain)

  • חיפוש קל, מהיר וידידותי באמצעות מנוע חיפוש חכם, כולל יכולת חיפוש במסמכים סרוקים (כולל אינטגרציה מלאה עם תוכנת OCR – אופציונאלי)
  • יבוא מסמכים שנוצרו טרם התחלת השימוש במערכת כולל החלת אפשרות החיפוש
  • שליחת מסמך\פגישה על גבי מסמך בדואר האלקטרוני ישירות מהמערכת כדואר חיצוני (מייל) או פנים ארגוני (קיצורי דרך)

  • מודול דוחות שימוש ונצילות
  • ניהול מאפייני מסמך, כולל שדות דינמיים ומקושרים ויצירת מסמכים מתבניות מחלקתיות\ארגוניות
  • יכולות מתקדמות על מסמכים כגון, קישוריות אב ובן, ניהול גרסאות, הפיכת מסמך אופיס ל- PDF, סימוכין חד ערכי, הערות למסמך (clipboard) וכו’

Office Light Anywhere

  • ניהול מתקדם של פריטי מידע ארגוניים
  • שיפור יכולת השליטה והמעקב אחר תהליכים ארגוניים
  • שיפור יכולת הארגון לעבודה משותפת
  • שיפור זמינות המידע
  • אחזור נוח ויעיל של מידע
  • מתן סביבת עבודה מקצועית וידידותית למנהלים ולעובדי הארגון

Office Light Anywhere

מערכת לניהול מסמכים, מידע ותהליכים ארגוניים 

פשטות תפעולית

מערכת Office Light Anywhere מציעה פתרון לניהול משותף של כלל המסמכים בארגון, פתרון המשפר את זרימת המידע והתוכן בארגון ומחוצה לו, מול עובדים, ספקים ולקוחות. הפתרון מייעל את תהליכי העבודה בארגון ומסייע בהפיכת המידע הארגוני לנכס בעל ערך עסקי גבוה, במקביל ליצירת סביבת עבודה ידידותית ונוחה.

אודות לפישוט מטלות העבודה, שיפורים בשיתוף הידע ומענה יעיל לדרישות הארגון – מעתה קל יותר ליצור, לשתף, לתייק, להפיץ, להנחות, ולעקוב אחר מידע ותהליכים בארגון.

אינטגרציה ושילוב עם מערכות ליבה ארגוניות

התוסף לתוכנות Office של Office Light Anywhere מאפשר חשיפה של ספריות ניהול מסמכים והנושאים הלוגיים במסגרת תיקיות הדואר.

רכיב התיוק ביישומי ה Office מקל על תיוק המיילים באמצעות שימוש בכפתורי התיוק אשר מעלים את פרטי הדואר ו/או הצרופות ישירות ל- Office Light Anywhere

Office Light Anywhere פונה לארגונים בכל הגדלים המעוניינים
להטמיע פתרון ניהול ידע ומסמכים.

המוצר מספק פתרון יעיל ומשתלם לארגונים המעוניינים לנהל את המידע והמסמכים שלהם בצורה מסודרת ויעילה,
יחד עם מתן מענה איכותי לצרכי לקוחות החברה תוך עיצוב ממשק ידידותי, ביצועים טובים ודרישות תחזוקה מועטות.
תכונות אלו, יחד עם מהירות וקלות הטמעה, יקלו על ארגונים לאמץ את Office Light Anywhere ללא השקעה נוספת.

הדרכות על Office Light

יצירת מסמך חדש

תיוק מייל מה Outlook

ניהול תיקיות מסמכים

חיפוש מסמכים